ما بهترینیم شما چطور

بهترین خودت باش

ما بهترینیم شما چطور

بهترین خودت باش

اکستنشن مژه و مراقبت ها

سمیه کرامتلو | شنبه, ۱۰ دی ۱۴۰۱، ۰۱:۲۲ ب.ظ

اکستنشن مژه یکی از جدیدترین تکنیک های زیبایی است که خانم ها برای پر یا جزئی کردن مژه های خود استفاده می کنند.
این روش مژه ها را پرپشت تر می کند و نیاز به استفاده مکرر و روزانه از انواع آرایش چشم مانند ریمل، خط چشم و سایه چشم را کاهش می دهد و حتی بدون آرایش هم می توانید زیبا باشید، زیرا مژه های پرپشت و بلند نقش مهمی در زیبایی چشم انزوا اکثر نیازها را برآورده می کند. اما اکستنشن مژه چگونه انجام می شود؟ آیا شما هم به آن نیاز دارید؟ برای انجام اکستنشن مژه چه باید کرد و در انجام این کار چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
پاسخ این سوالات را در مقاله اختصاصی مجله قرمز بخوانید.
ارائه های چشمی چیست؟
اگر در زمینه زیبایی مانند اکستنشن مو، اکستنشن مژه، خالکوبی و سایر کارهای مشابه مبتدی هستید، حتما قبل از انجام هر گونه فعالیت مرتبط با این کارها باید اطلاعات کافی کسب کنید و با متخصص در این زمینه مشورت کنید.

آموزش آنلاین اکستنشن مژه در آکادمی 13


به گفته سول لی، متخصص در نیویورک، برای اکستنشن مژه تا 75 مژه مختلف برای پلک بالا استفاده می شود که این تعداد بسته به تعداد مژه های شما متفاوت است. این مژه ها با چسب درجه طبی به پایه طبیعی مژه چسبانده می شوند و قبل از استفاده بر روی پوست مژه تست می شوند، بنابراین باعث تحریک نمی شوند.
فروشگاه پلاس پلاس افزونه کاربردی به فروشگاه
افزونه کاربردی برای فروشگاه پلاس پلاس شاپ
مقایسه
جنس مژه ترکیبی از ابریشم و الیاف مصنوعی است که سبک بوده و بر پلک ها فشار نمی آورد. در مرحله اول ده تا پانزده مژه مصنوعی به پلک چسبانده می شود تا نحوه واکنش چشم به آن مشخص شود و پس از عدم تشخیص عکس العمل و طبیعی شدن وضعیت چشم، بقیه کارها انجام می شود.
چسب استفاده شده در این کار چسب ضد آب است و برای شستن صورت و چشم مشکلی ندارد اما نباید چشم را در معرض جریان مستقیم و سریع آب (مثلاً دوش) قرار داد. اکستنشن مژه دو تا سه هفته دوام دارد و پس از آن باید فیکس شود.
بیشتر بخوانید: تفاوت فر مژه و فر مژه
نحوه انجام اکستنشن مژه
به یاد داشته باشید که این کار حتما باید توسط متخصص زیبایی و در سالن های بهداشتی معتبر انجام شود در غیر این صورت احتمال عفونت و آسیب به چشم وجود دارد. در این روش همانطور که در تصویر مشاهده می کنید یک پوشش بین دو پلک قرار می گیرد تا چیزی به پلک پایین نچسبد. سپس با دقت جراح، متخصص زیبایی مژه ها را می چسباند و به ساقه مژه طبیعی شما می چسباند. پس از خشک شدن چسب، می توانید چشمان خود را باز کنید.
اگر در موهای خود احساس سنگینی می کنید به این معنی است که کار به درستی انجام نشده است. اگر کار اکستنشن مو به صورت حرفه ای انجام شود، هیچکس متوجه این تغییر در شما نمی شود، فقط چشمان شما زیباتر و جذاب تر می شود و نیازی به آرایش چشم نخواهید داشت.
چگونه مژه درست کنیم

نکاتی برای اکستنشن مژه
قبل از اضافه کردن جنسیت آن را مشخص کنید. انواع اسفنج ها براق هستند و ظاهر خوبی دارند، انواع طبیعی سبک تر هستند، اما اگر برای اولین بار می خواهید این کار را انجام دهید، انواع مصنوعی آن ها توصیه می شود زیرا حساسیت ایجاد نمی کنند.
طول مژه های مصنوعی بین 8 تا 14 میلی متر است و فر آن ها با کد خاصی مشخص می شود. برای انتخاب مناسب ترین نوع با یک تکنسین زیبایی مشورت کنید.
این فرآیند نیم ساعت تا یک ساعت طول می کشد و هیچ درد و ناراحتی ایجاد نمی کند و در این مدت می توانید بخوابید یا به موسیقی گوش دهید.
24-48 ساعت اول بسیار مهم است. در این مدت باید از دوش آب گرم، صورت، دوش گرفتن، حمام کردن، شنا کردن و پوست مرطوب خودداری کرد زیرا به اکستنشن مژه آسیب می رساند.
پس از اکستنشن مژه، باید استفاده از آرایش چشم را به حداقل برسانید تا ماندگاری بیشتری داشته باشید. از ریمل مخصوصا ریمل ضدآب استفاده نکنید و هرگز از فر مژه استفاده نکنید، زیرا فر مژه به ریشه مژه ها آسیب می رساند.
اگر باید از خط چشم یا سایه استفاده کنید، از انواع غیر چرب استفاده کنید و حتما آرایش خود را با پاک کننده های غیر دارویی پاک کنید. هنگام پاک کردن آرایش، ابروها را به سمت بالا و پایین پاک کنید، نه به سمت پایین.
مژه های خود را هر روز با برس های ریمل یکبار مصرف تمیز یا شانه های مژه بشویید و آنها را تمیز و مرتب نگه دارید تا از تجمع گرد و غبار و کثیفی روی آن ها جلوگیری کنید.
اگر شب‌ها به پهلو می‌خوابید، به جای چشم‌هایتان، چشم‌هایتان را روی بالش بگذارید تا آسیب نبیند

  • سمیه کرامتلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی