ما بهترینیم شما چطور

بهترین خودت باش

ما بهترینیم شما چطور

بهترین خودت باش

بازسازی اداره‌ها یا منازل به چه منظور صورت می‌پذیرد

سمیه کرامتلو | چهارشنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰۲:۲۶ ب.ظ

شاید همیشه اولین سوالی که برایتان پیش می آید این سوال است که طراحی و بازسازی چیست؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که در واقع به فرآیندی که باعث تغییرات کلی یا جزئی در شکل منزل یا اداره جات یا در بنای آن می شود طراحی و باز سازی می گویند.

همه ما با خانه‌ های قدیمی مواجه شده‌ ایم که چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ مقاومت دچار مشکلاتی شده اند اما مالک آن سازه علاقه‌ای به تخریب کامل ندارد و دوست دارد که سازه خود را ترمیم و از لحاظ زیبایی بصری باز سازی کند و یا شاید بودجه ی کافی برای تخریب و ساخت بنای جدید را ندارد در واقع او نمی خواهد که منزل یا سازه‌ای که در اختیار دارد را به کلی نابود و یک بنای جدید بنا کند پس هم می خواهد مقاومت ملک بالا برود و هم می خواهد از لحاظ زیبایی تغییرات کلی دهد پس ما با دو معقوله روبرو هستیم حالا با همین توضیح می توانیم بگوییم که طراحی و باز سازی به دو منظور انجام می شود : 1- باز سازی سازه ای و ساختاری که برای مقاومت بنا بکار می رود، 2- باز سازی تزئینی که برای زیبا سازی ملک استفاده می شود.

باز سازی فضای تجاری

هر روز با افزایش ساختمان های تجاری و همچنین فضا هایی مثل پاساژ ها و مجتمع های تجاری بزرگ در سطح شهر، طراحی و باز سازی فضای تجاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است از این رو که نیاز این گونه فضا ها برای جلب توجه مشتریان و نشان دهنده هویت و نوع کارایی فضای تجاری شما می باشد. طراحی و باز سازی فضای تجاری باید به‌گونه‌ای انجام شود که مشتریان و مراجعین به این فضا به‌خوبی از نوع خدمات فضا بهره‌مند شوند و احساس خوب و راحتی در این فضا داشته باشند.

باز سازی فضای مسکونی

معمولاً خرید آپارتمانی که از همه لحاظ کامل باشد و تمام توقعات شما را رفع کند کاری بسیار سخت می باشد از همین منظور بحث طراحی و باز سازی فضای مسکونی مطرح می شود که بعد از خرید منزل می توانید از این طریق فضای داخلی، منزل را دقیقاً همان گونه که باب میل خودتان است طراحی و باز سازی نمایید. ازآنجایی که در طراحی و باز سازی فضای مسکونی بر خلاف ساختن منزل که روی زمین خالی انجام می شود وجود سازه ها و دیوار ها کار را کمی پیچیده تر و سخت تر می کند نکاتی در طراحی و باز سازی فضای مسکونی وجود دارد که اگر به آن ها پای بند باشید احتمال شکست در پروژه مد نظر تان به شدت کاهش می یابد.

منبع: رایا سیستم

  • سمیه کرامتلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی