ما بهترینیم شما چطور

بهترین خودت باش

ما بهترینیم شما چطور

بهترین خودت باش

۹ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

شبکه مورد استفاده در بانک ها

سمیه کرامتلو | چهارشنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰۲:۳۵ ب.ظ

بانک‌ ها از مراکز هایی هستند که همه ی انسان ها در طول عمرشان به تعداد دفعات بسیاری به آن مراجعه می کنند یا خواهند کرد و از همین رو، این موضوع باعث می شود تا ظاهر این مکان تجاری خدماتی به‌ شدت به چشم بیاید برای همین طراحان دکوراسیون داخلی بانک و شبکه آن به‌ شدت وقت می گذارند.

شبکه در بانک ها و در هر شعبه از ان ها به صورت workgroup می شوند که با یک دیتابیس مرکزی به صورتی که نرم افزار خودشون داخلش هست و همگام سازی صورت می پذیرد کار میکند و هم چنین در ارتباط بین شعبه ها، مرتبط شدن آن ها بسته به شخصی که قصد شبکه کردن و البته شخصی که دیزاین رو انجام داده باز می گردد. همچنین این موضوع مربوط به سیسکو کار ها نیز می شود.

همچنین در طراحی دکوراسیون بسیاری از بانک ها از استند تبلیغاتی نیز استفاده می شود برای زیبایی دکوراسیون و همچنین کاربرد های بسیاری که این استند ها دارند مورد استفاده قرار خواهد گرفت یکی از بهترین فرصت های بازار یابی و فروش هستند، اما خریدن استند ها برای یک محیط همانند بانک ها تنها قدم اول است. استفاده از یک استند نیاز به تجهیزات مناسب برای نصب آن و دانش لازم در دکوراسیون و همچنین این موضوع که هماهنگی این استند ها با محیط به گونه ای رعایت شود که با دکوراسیون بانک هماهنگی داشته باشد می تواند بسیار موثر باشد.

از این استند ها برای به نمایش گزاشتن اطلاعات بانک یا شرایط مختلف بانک مثل شرایط وام یا دیگر امکانات موجود در شعبه بانک صورت می پذیرد.

برای سفارش دکوراسیون داخلی بانک، شما می توانید از کار شناسان مجرب و کار کشته ما در رایا سیستم بخواهید تا در هر جایی از ایران طراحی بانک  شما را انجام دهند و دکوراسیون بانک شما را با بهترن کیفیت ممکنه برایتان هرچه زود تر صورت دهند.

  • سمیه کرامتلو

بازسازی اداره‌ها یا منازل به چه منظور صورت می‌پذیرد

سمیه کرامتلو | چهارشنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰۲:۲۶ ب.ظ

شاید همیشه اولین سوالی که برایتان پیش می آید این سوال است که طراحی و بازسازی چیست؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که در واقع به فرآیندی که باعث تغییرات کلی یا جزئی در شکل منزل یا اداره جات یا در بنای آن می شود طراحی و باز سازی می گویند.

همه ما با خانه‌ های قدیمی مواجه شده‌ ایم که چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ مقاومت دچار مشکلاتی شده اند اما مالک آن سازه علاقه‌ای به تخریب کامل ندارد و دوست دارد که سازه خود را ترمیم و از لحاظ زیبایی بصری باز سازی کند و یا شاید بودجه ی کافی برای تخریب و ساخت بنای جدید را ندارد در واقع او نمی خواهد که منزل یا سازه‌ای که در اختیار دارد را به کلی نابود و یک بنای جدید بنا کند پس هم می خواهد مقاومت ملک بالا برود و هم می خواهد از لحاظ زیبایی تغییرات کلی دهد پس ما با دو معقوله روبرو هستیم حالا با همین توضیح می توانیم بگوییم که طراحی و باز سازی به دو منظور انجام می شود : 1- باز سازی سازه ای و ساختاری که برای مقاومت بنا بکار می رود، 2- باز سازی تزئینی که برای زیبا سازی ملک استفاده می شود.

باز سازی فضای تجاری

هر روز با افزایش ساختمان های تجاری و همچنین فضا هایی مثل پاساژ ها و مجتمع های تجاری بزرگ در سطح شهر، طراحی و باز سازی فضای تجاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است از این رو که نیاز این گونه فضا ها برای جلب توجه مشتریان و نشان دهنده هویت و نوع کارایی فضای تجاری شما می باشد. طراحی و باز سازی فضای تجاری باید به‌گونه‌ای انجام شود که مشتریان و مراجعین به این فضا به‌خوبی از نوع خدمات فضا بهره‌مند شوند و احساس خوب و راحتی در این فضا داشته باشند.

باز سازی فضای مسکونی

معمولاً خرید آپارتمانی که از همه لحاظ کامل باشد و تمام توقعات شما را رفع کند کاری بسیار سخت می باشد از همین منظور بحث طراحی و باز سازی فضای مسکونی مطرح می شود که بعد از خرید منزل می توانید از این طریق فضای داخلی، منزل را دقیقاً همان گونه که باب میل خودتان است طراحی و باز سازی نمایید. ازآنجایی که در طراحی و باز سازی فضای مسکونی بر خلاف ساختن منزل که روی زمین خالی انجام می شود وجود سازه ها و دیوار ها کار را کمی پیچیده تر و سخت تر می کند نکاتی در طراحی و باز سازی فضای مسکونی وجود دارد که اگر به آن ها پای بند باشید احتمال شکست در پروژه مد نظر تان به شدت کاهش می یابد.

منبع: رایا سیستم

  • سمیه کرامتلو

دکوراسیون اداری در شرکت ها

سمیه کرامتلو | چهارشنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰۱:۲۷ ب.ظ

امروزه انسان ها به مقدار زیادی به ظاهر یک محیط اهمیت می دهند و برایشان بسیار مهم است که محیطی که در آن وارد می شوند، از ظاهر زیبایی برخوردار باشد. همچنین از این موضوع مهم تر این است که کارمندها بیشتر ساعات روز خود را در محل کارشان و در اداره سپری می کنند پس محیطی که این افراد در آن مشغول به فعالیت هستند باید به‌ گونه‌ ای باشد تا روحیه آن‌ ها بالا باشد و احساس راحتی کنند تا بالا ترین باز دهی را داشته باشد.

پس از این رو دکوراسیون اداری اهمیت بسیار بالایی در بازد هی کارمند های آن مجموعه دارد به‌ همین‌ منظور مدیران و مسئولین مربوطه شرکت‌ ها به این چالش بزرگ وارد کرده و قصد دارند تا از فضای خود هم بیشترین بهره‌ وری را داشته باشند و هم زیبا ترین دکور قابل‌ استفاده را برای کارمندان و ارباب‌ رجوع‌ ها در نظر بگیرند.

شاید اصلی‌ ترین نکته‌ای که در دکوراسیون اداری باید به چشم بیاید نظم هماهنگی و یکپارچگی در فضا باشد. این هماهنگی در بخش های مختلف شرکت و دکوراسیون آن صورت می پذیرد که در ادامه ی این مقاله به هر کدام از این بخش ها خواهیم پرداخت و به صورت خلاصه به هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت. پس حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری امروزه تمام مدیران و کارفرمایان را مجبور بر اهمیت دادن و رعایت نحوه صحیح چیدمان و مبلمان اداری خود کرده چراکه پارتیشن‌بندی صحیح ادارات و شرکت ها باعث ایجاد محیط اداری با عملکرد بالا و بهبود روند انجام کار کارکنان ادارات و سازمان‌ها می شود. همچنین پارتیشن بندی ادارات باعث بیشتر شدن کارایی و باز دهی محیط اداره و افزایش بهره‌وری نیروها می شود.

از این رو رعایت پارتیشن بندی مناسب در اداره بسیار مهم است!

دیوارکوب

از سریع ترین روش ها و راه ها برای پوشیدن سطوح دیوار ها دیوارکوب ها می باشند که علاوه بر این که نصب بسیار سریعی دارند و همچنین ویژگی‌های ظاهری زیبایی نیز دارند باعث شده که استفاده کردن از آن ها را بسیار رایج بشود.

در بسیاری از دیوارها که دارای ترک‌خوردگی و یا دردسر هایی هستند که نیاز به گچ‌کاری و رنگ‌آمیزی دارند که روند بسیار سخت و طولانی‌تر و همواره با تخریب و کثیف‌کاری همراه می باشد می توان از طرح‌ها و جنس‌های مختلفی که دیوارپوش ها ساخته شده اند استفاده کرد و به‌عنوان پوششی مقاوم و زیبا و بسیار عالی از آنها بهره برد، پس زمانی‌که روند اجرای پروژه نیاز به‌سرعت داشته باشد و برای اجتناب از کثیف کاری و گچ کاری و رنگ آمیزی می توان دیوارکوب ها را گزینه مناسبی برای این کار دانست.

کفپوش

کفپوش ها نیز امروزه در بسیاری از طراحی و بازسازی های منازل و اماکن و البته از همه مهم تر در دکوراسیون ها از ارکان اصلی زیبایی بخشی به محیط و کف شرکت ها و یا دیگر محسط ها محسوب می شنود این کفپوش ها دسته ها و انواع گوناگونی دارند اما متداول‌ترین آن‌ها شاید کفپوش PVC می باشند که بیشتر در بازار طرفدار دارد و همچنین این محبوبیت باعث شده فروش بیشتری داشته باشد.

 

 

منبع: رایا سیستم

  • سمیه کرامتلو

فایل سه کشو چیست و چه کاربردی دارد؟

سمیه کرامتلو | چهارشنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰۱:۱۰ ب.ظ

همیشه و در همه جا مخصوصا در شرکت ها و ادارات، وسایلی که تکمیل کننده دکوراسیون هستند، می توانند ظاهری متفاوت به محیط و دکوراسیون آن جا بدهند. در یک دفتر اگر فقط میز ها و صندلی ها وجود داشته باشند، دیگر جایی برای بایگانی مدارک یا پرونده ها یا حتی لوازمی که می خواهیم همیشه در دسترس مان باشد نخواهد ماند. استفاده از فایل سه کشو می تواند به شما کمک کند.

از همین رو شما با استفاده از فایل سه کشو است که می توانید هر چند تا از آن که می خواهید را در دکوراسیون اداری خودتان قرار دهید و از آن ها استفاده های مختلفی داشته باشید. در این فایل ها می توان برای قرار دادن پوشه ها، لوازم شخصی که می خواهید همیشه در دست رستان باشد، اسناد و مدارک استفاده نمود تا همیشه لوازم تان با نظم درستی در جای خود قرار داشته باشند و همچنین دفتری آراسته تر و با نظم بیشتری داشته باشید.

در این مقاله، ما سعی در برسی فایل های سه کشو ذر اداره ها و دفاتر کاری، قیمت این مبلمان، طریقه طراحی دکوراسیون آنها و دیگر جزعیات می پردازیم.

فایل ها از ظاهر بسیار چشم گیری برخوردار هستند که می توانند در زیبایی بخشیدن به دکوراسیون محل کار، اداره یا شرکت شما با طراحی های جذاب، جلوه ای بی نظیر به اداره شما بدهد.

برخی از این فایل ها که البته از محصولات پر فروش هم می باشد، فایل سه کشو قفل دار است. عمق زیادی که کشو ها دارند برای قرار دادن اسناد و لوازم تحریر طراحی شده است. با قرار دادن قفل مرکزی روی این فایل دیگر نیاز نیست هر کشو را جداگانه قفل کنید و برای هر کشو کلید جداگانه داشته باشید. با قفل کردن، هر سه کشو همزمان قفل می شوند.

همچنین برخی از این فایل های سه کشو دارای چرخ می باشند که جا بجایی این فایل را برای شما ساده تر می کند. همچنین چرخ های این مدل از فایل سه کشو دارای ترمز هایی هستند که کاربری آن جهت ثابت ماند فایل در جای خود می‌باشد. این چرخ ها با یک اهرم کوچک که بر روی چرخ ها تعبیه شده قابلیت جابجایی را برای این چرخ ها امکان پذیر می کند.

جنس فایل های سه کشو

این فایل ها از جنس MDF ساخته شده اند که در برابر شرایط متفاوت دوام بسیار بالایی دارد. برای دور کار نیز معمولا از نوار پی وی سی استفاده می شود.

فایل‌های کشویی از پرکاربردترین و از لازمات در هر فضای اداری می باشند.

یک فایل سه کشو با قفل مرکزی با کیفیت معمولا باید دارای ریل هایی روان، یراق آلات با کیفیت و زیبا، ضد خط و خش و جا دار باشد. همچنین استفاده از ریل‌های کشوی ساچمه‌ایی با عمر طولانی نسبت به ریل‌های غلطکی کشوها را به آرامی و نرمی باز و بسته میکند. با پایه های قابل تنظیم به راحتی می توانید این محصول خود را با سطح و شیب زمین تراز کنید.

با سیستم قفل مرکزی با یک کلید می‌توان تمامی کشو‌ها را قفل نمود و در کلام آخر یک طراحی ارگونومیک جهت استفاده آسان و کاربردی برای این محصول انجام شده است.

  • سمیه کرامتلو

کانتر پذیرش پیشانی مجموعه شما

سمیه کرامتلو | سه شنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۰۴:۴۶ ب.ظ

در هر شرکت اداره مطب و یا مجموعه که شما وارد آن می شوید اولین چیزی که به چشم به شما می خورد کانتر پذیرش است کانتر پذیرش تقریباً پیشانی مجموعه شما به حساب می‌آید اشخاصی که وارد مجموعه شما میشوند با اولین چیزی که برخورد می کنند کانتر پذیرش است پس این محصول به راحتی می تواند  بیانگر فرهنگ مجموعه شما باشد در صورتی که مراجعه کننده پس از ورود به مجموعه با ظاهری آراسته و می زیبا روبرو نشود  و همچنین مبلمان اداری به کار رفته در مجموعه شما همخوانی نداشته باشند هر چقدر هم که پرسنل با گشاده رویی با آنها برخورد کنند باز هم نتایج مطلوبی به دست نخواهید آورد توجه بفرمایید فردی که وارد مجموعه شما می‌شود قبل از صحبت کردن با پر سنت با چشم هایش میزها تابلوها صندلی و اطراف را خواهد دید و اولین حسی که او دریافت خواهد کرد توسط دیدن محیط کاربری شما به وجود می آید میزهای کانتر پذیرش در ابعاد مختلف و به شکل های گوناگون با تنوع بسیار در بازار موجود می باشند از میز های چوب و فلز فلکسی ام دی اف و تمام محصولاتی که فکر می کنید با آنها می شود یک میز درست کرد در میز پذیرش مورد استفاده قرار می گیرد بیشتر طراحان اکثر وقت خود را برای طراحی این نوع میز اختصاص می دهند چون باز هم تاکید می کنم تاثیر بسیار زیادی روی بازخورد شما از مراجعه افراد از خود به جای خواهد گذاشت نیز پذیرش مطب پزشکی تقریباً مهمترین قسمت مطب به حساب می آید این نیز باید علاوه بر اعطای حس آرامش به بیمار و دارایی دارا بودن زیبایی این احساس را به بیمار منتقل کند که وارد فضای امن شده است ست که توانایی برطرف کردن مشکل ایشان را دارم جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما در تماس باشیم رایا سیستم از صفر تا صد ایجاد مبلمان و دکوراسیون داخلی همراه شماست

  • سمیه کرامتلو

میز مدیریت لاکچری با رایا سیستم

سمیه کرامتلو | سه شنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۰۴:۳۳ ب.ظ

میز مدیریت کاملا نمایش دهنده فرهنگ مجموعه اداری شماست شما با استفاده از میز مدیریت مناسب می توانیم در اداره امور واحد اداری پرسنل و مراجعین از بهره وری مناسب برخوردار شوید مسلماً . اساسی و حساس هر مجموعه مدیریت و نحوه مدیریت آن می باشد میز مدیریت تا حدود زیادی می تواند گویای فرهنگ و نحوه فعالیت یک مجموعه باشد تاثیر بسیاری در عقد قراردادهای مهم و حیاتی ایفا می کند میز مدیریت عضو جدا نشدنی و پایدار و همچنین مهمه مبلمان اداری می باشد اینکه مبلمان اداری شما با دکوراسیون داخلی همخوانی داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار است است کارشناسان رایان سیستم می توانند ضمن ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان در طراحی و ساخت انواع میز مدیریت میز منشی و سایر ملزومات دکوراسیون اداری شما را همراهی بنمایند حفظ شمع و منزلت مدیر یک شرکت با استفاده از میز مدیریت مناسب جزو اهداف است ست که تمامی مجموعه ها به دنبال آن هستند ابعاد میز مدیریت معمولا بزرگتر از سایر میزهای یک واحد اداری می باشد همچنین میز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد معمولاً میزهای مدیریت در طول  220 و 200 و 180  در بازار موجود می باشد می باید بستگی به فضایی که جهت انجام امور مدیریت و اتاق مدیریت در نظر گرفته‌اید اقدام به تهیه این نیز به نمایید میزهای مدیریت در انواع مدرن کلاسیک و در رنگها و اشکال مختلف و بسیار زیبایی در بازار موجود می باشد از آنجایی که قبلاً هم با شما مطرح کردیم به دلیل تنوع زیاد در بازار ممکن است انتخاب سخت باشد می توانید از مشاوره رایگان رایا سیستم استفاده بنمایید  

  • سمیه کرامتلو

میز جلسه و یا همان میز کنفرانس دست ساز

سمیه کرامتلو | سه شنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۰۴:۱۴ ب.ظ

طرح های زیادی از میز جلسه و کنفرانس در بازار موجود می باشند که با توجه به نیاز شما قابل ارائه و ساخت و همچنین نصب می باشد یکی از مهمترین عوامل در طراحی دکوراسیون اداری و همچنین مبلمان اداری میز کنفرانس میباشد شما جهت تهیه میز کنفرانس باید به موارد مهمی توجه داشته باشید اولین مسئله ابعاد سالن کنفرانس شماست با توجه به ابعاد و افرادی که قصد استفاده از میز کنفرانس را دارند باید اقدام به سفارش این محصول به نمایید همچنین کارشناسان ما جهت بررسی های بیشتر مشاوره رایگان و اندازه گیری از صفر تا صد پروژه همراه شما خواهند بود استفاده از صندلی مناسب برای کنفرانس از منظومات این مهم است نسبت ارتفاع صندلی به میز کنفرانس و نسبت افرادی که در جلسه شرکت می کند از موارد مهم و حیاتی به شمار می رود اهمیت برگزاری جلسه و کنفرانس برای هر واحد اداری پوشیده نیست شما می توانید با داشتن اتاق تدارک دیده شده است با ما همراه باشید کنفرانس مناسب کاملاً آرگونومی و زیبا تاثیرات بسیار مثبتی است جلسات خود کسب کنید  جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان ما در مجموعه رایا سیستم در تمامی ساعات اداری های آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشیم صفر تا صد تولید میز جلسه و کنفرانس و همچنین نصب و اجرا مطابق با سلیقه شما در مجموعه رایا سیستم

ما بهترینیم شما چطور

 

  • سمیه کرامتلو

میز کارمندی یا همان میز کارشناسی

سمیه کرامتلو | سه شنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۰۳:۳۶ ب.ظ

میز کارمندی و یا همان میز کارشناسی یکی از گزینه های مهم در دکوراسیون اداری شما می باشد میز های کارشناسی موجب مجزا شدن محیط شرکت شما می باشد و هر یک از کارکنان در قسمت مربوط به خود مسئولیت مورد نظر را که برعهده دارند انجام می دهند طبق آخرین تحقیقات و همانطور که شما هم می‌دانید راحتی پرسنل نقش بسیار زیادی در بازده هر چه بیشتر آنها دارد پس باید در انتخاب میز کارشناسی و یا همان میز کارمندی دقت لازم را داشته باشید سایز و اندازه میز کارمندی مسلمان کوچک تر از سایر میزهای واحد اداری شما می باشد اما می تواند کارایی بسیار بالایی داشته باشد در واقع هر یک از کارکنان شرکت با داشتن فضای مجزا می تواند بازدهی مجموعه شما را افزایش دهد از آنجایی که تمام کارمندان اکثر زمانی را که در شرکت شما هستند پشت این میز ها می گذراند باید نسبت ابعاد و متریال این میزها بیشتر مورد بررسی قرار گیرد در مجموعه رایا سیستم ساخت و اجرای میز کارشناسی با صدیقه مدیریت محترم از صفر تا صد انجام می گیرد به همین منظور میتوانید با کارشناسان را یا سیستم ارتباط گرفته و از مزایای مشاوره رایگان راهنمایی های بیشتر اندازه گیری و غیره برخوردار شویم سب ترین متریال برای ساخت میز کارمندی از دیدگاه بسیاری از متخصصین جنس ام دی اف می باشد ام دی اف به خاطر قیمت مناسب و همچنین ساختار مستحکم در صورت نگهداری مناسب می‌تواند سال‌های سال برای شما مفید و موثر واقع شود ابعاد استاندارد ای برای میز کارمندی وجود ندارند معمولا با توجه به فضا نوع دیزاین و نوع کاربری کارشناس محترم این میزها طراحی و ساخته می شود البته میز های آماده نیز در بازار وجود دارد در صورتی که این میزان نیاز شما را برآورده نکند طراحی و ساخت میز های جدید می تواند بهترین گزینه برای شما باشد برخی از شرکت ها برای انتخاب میز های کارشناسی به مشاوره با کارمندان خود می پردازند چون آنها هستند که می خواهند به مدت زیاد از این نیز ها استفاده کنند میز  کارشناسی ساختار متفاوتی نسبت به میز منشی و مسلما کانتر پذیرش دارند و ارتفاع همچنین شکل این میزها کاملاً با میز منشی متفاوت است  رایا سیستم از صفر تا صد پروژه همراه شماست

ما بهترینیم شما چطور 

  • سمیه کرامتلو

مبلمان اداری خاص و زیبا + نحوه انتخاب

سمیه کرامتلو | سه شنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۰۳:۱۹ ب.ظ

یکی از عوامل مهم در زیبایی شرکت مبلمان اداری می باشد مبلمان اداری باید طوری طراحی شود که بتواند نظر افراد را به خود جلب کند این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که طراحان بدون در نظر گرفتن مبلمان شیک نمی توانند دکوراسیون اداری مناسبی را برای شما طراحی و اجرا کند صندلی ها و مبلمان اولین عوامل اجزای دکوراسیون اداری واحد مورد فعالیت شما می باشد همانطور که مشخص است افرادی که وارد شرکت می‌شود با این مبلمان ها سر و کار دارد به همین خاطر است که اولین برداشت افراد از فرهنگ سازمانی شما می تواند در مبلمان اداری تجسم پیدا کند مرد مسلمان در محیط کاری هم کار کنند و هم مراجعین باید حس خوبی داشته باشند تا از تعامل برقرار شده در چارچوب راستای اهداف واحد اداری شما به سمت پیشرفت هفت قدم برداشته شود اگر می خواهید از فضای مدرن استفاده کنید باید مبلمان اداری مدرن استفاده کنیم اگر به دنبال مبلمان اداری با کیفیت و آرگونومیک بودن آن هستید برند های مختلفی در بازار وجود دارند که می توانند نیاز شما را به بهترین شکل برطرف کند اما مسئله مهم دیگری نیز مطرح است اینکه تنوع زیاد محصول باعث انتخاب سخت برای کاربران میشود مادر مجموعه را یا سیستم مشاوره رایگان به تمام عزیزانی که درخواست داشتن مبلمان اداری شیک شیک و مدرن را دارند ارائه می دهیم همچنین در تمامی مراحل تولید و اجرای مبلمان شما در کنارتان هستیم مبلمان اداری چیست ؟ به تمامی عناصر و تجهیزاتی گفته می شود که به منظور راحتی و حسن انجام کار در فضای اداری مورد استفاده قرار می گیرد مبلمان اداری شامل مواردی از قبیل صندلی پارتیشن‌ها کتابخانه فایلینگ ها و میز ها است پست در نظر داشته باشید که منظور از مبلمان اداری فقط میز و صندلی نیست شما با استفاده از مبلمان میتوانید دفتر کار خودتان را ساختار و شکل متفاوت ببخشید و در سرعت و کیفیت پیشرفت کارها تاثیر مثبتی ایجاد کنیم رابطه مستقیم طراحی دفتر کار و مبلمان اداری مسئله ای غیر قابل چشم پوشی می باشد که اینها به عوامل مهمی متکی هستند اول از همه سعی داشته باشیم تجهیزات زیبایی داشته باشیم اما از آرگونومی بودن آنها نیز به سادگی عبور نکنید در صورتی که از محصولاتی استفاده بفرمایید که خاصیت آرگونومی نداشته باشد اما زیبا باشد مراجعین و پرسنل شرکت با خستگی مواجه شده و فیدبک مناسب دریافت نخواهید کرد دکوراسیون اداری خوب تنها به راحتی و زیبایی محدود نمیشود هماهنگی و تناسب اجزای مختلف دکوراسیون با محیط از عوامل مهم در ارائه زیبایی هر چه بهتر می باشد که حتماً به آن توجه نموده و با استفاده از طراحان و مشاوران مجرب در این زمینه امیدواریم بتوانیم به نتایج ایده آل برسید  فضای واحد اداری شما نیز باید کاملاً سازگار با تعداد پرسنل و مراجعین باشد به طور مثال در فضای کوچک استفاده کردن از مبل های بزرگ هر چقدر هم که آرگونومی و زیبا باشند تا باعث کاهش بهره‌وری خواهند شد امروزه با توجه به پیشرفت صنعت مبلمان و همچنین مبلمان اداری و تنوع های بسیار گسترده این محصولات تقریباً تمامی نیازهای شما در واحد اداری با توجه به شکل و ابعاد مختلف قابل رفع می باشد بسیاری از مبلمان اداری با توجه به ایده طراح و یا مشاوران طراحی از ابتدا برای شما ساخته شده و با توجه به رنگ پارچه چوب و یا فلز مورد نظر به زیبایی در محل مورد نظر شما قرار می گیرد جهت دریافت مطالب بیشتر به وب سایت رایا سیستم مراجعه بفرمایید همچنین در این وبسایت می توانید با استفاده از دکمه واتس اپ و یا شماره تلفن از مشاوره رایگان این مجموعه برخوردار شوید  

  • سمیه کرامتلو