ما بهترینیم شما چطور

بهترین خودت باش

ما بهترینیم شما چطور

بهترین خودت باش

فایل سه کشو چیست و چه کاربردی دارد؟

سمیه کرامتلو | چهارشنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰۱:۱۰ ب.ظ

همیشه و در همه جا مخصوصا در شرکت ها و ادارات، وسایلی که تکمیل کننده دکوراسیون هستند، می توانند ظاهری متفاوت به محیط و دکوراسیون آن جا بدهند. در یک دفتر اگر فقط میز ها و صندلی ها وجود داشته باشند، دیگر جایی برای بایگانی مدارک یا پرونده ها یا حتی لوازمی که می خواهیم همیشه در دسترس مان باشد نخواهد ماند. استفاده از فایل سه کشو می تواند به شما کمک کند.

از همین رو شما با استفاده از فایل سه کشو است که می توانید هر چند تا از آن که می خواهید را در دکوراسیون اداری خودتان قرار دهید و از آن ها استفاده های مختلفی داشته باشید. در این فایل ها می توان برای قرار دادن پوشه ها، لوازم شخصی که می خواهید همیشه در دست رستان باشد، اسناد و مدارک استفاده نمود تا همیشه لوازم تان با نظم درستی در جای خود قرار داشته باشند و همچنین دفتری آراسته تر و با نظم بیشتری داشته باشید.

در این مقاله، ما سعی در برسی فایل های سه کشو ذر اداره ها و دفاتر کاری، قیمت این مبلمان، طریقه طراحی دکوراسیون آنها و دیگر جزعیات می پردازیم.

فایل ها از ظاهر بسیار چشم گیری برخوردار هستند که می توانند در زیبایی بخشیدن به دکوراسیون محل کار، اداره یا شرکت شما با طراحی های جذاب، جلوه ای بی نظیر به اداره شما بدهد.

برخی از این فایل ها که البته از محصولات پر فروش هم می باشد، فایل سه کشو قفل دار است. عمق زیادی که کشو ها دارند برای قرار دادن اسناد و لوازم تحریر طراحی شده است. با قرار دادن قفل مرکزی روی این فایل دیگر نیاز نیست هر کشو را جداگانه قفل کنید و برای هر کشو کلید جداگانه داشته باشید. با قفل کردن، هر سه کشو همزمان قفل می شوند.

همچنین برخی از این فایل های سه کشو دارای چرخ می باشند که جا بجایی این فایل را برای شما ساده تر می کند. همچنین چرخ های این مدل از فایل سه کشو دارای ترمز هایی هستند که کاربری آن جهت ثابت ماند فایل در جای خود می‌باشد. این چرخ ها با یک اهرم کوچک که بر روی چرخ ها تعبیه شده قابلیت جابجایی را برای این چرخ ها امکان پذیر می کند.

جنس فایل های سه کشو

این فایل ها از جنس MDF ساخته شده اند که در برابر شرایط متفاوت دوام بسیار بالایی دارد. برای دور کار نیز معمولا از نوار پی وی سی استفاده می شود.

فایل‌های کشویی از پرکاربردترین و از لازمات در هر فضای اداری می باشند.

یک فایل سه کشو با قفل مرکزی با کیفیت معمولا باید دارای ریل هایی روان، یراق آلات با کیفیت و زیبا، ضد خط و خش و جا دار باشد. همچنین استفاده از ریل‌های کشوی ساچمه‌ایی با عمر طولانی نسبت به ریل‌های غلطکی کشوها را به آرامی و نرمی باز و بسته میکند. با پایه های قابل تنظیم به راحتی می توانید این محصول خود را با سطح و شیب زمین تراز کنید.

با سیستم قفل مرکزی با یک کلید می‌توان تمامی کشو‌ها را قفل نمود و در کلام آخر یک طراحی ارگونومیک جهت استفاده آسان و کاربردی برای این محصول انجام شده است.

  • سمیه کرامتلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی