ما بهترینیم شما چطور

بهترین خودت باش

ما بهترینیم شما چطور

بهترین خودت باش

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

سمیه کرامتلو | يكشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹ ب.ظ

طراحی سایت وردپرس در مشهد اگر می خواهید به تنهایی یک وب سایت راه اندازی کنید یا این کار را به شخص یا شرکتی بسپارید، اولین سوالی که به ذهن شما می رسد مربوط به هزینه طراحی سایت است.

در واقع این هزینه به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله اهداف وب سایت شما و اندازه بودجه شما. با این حال برای مقایسه نگاهی به قیمت های کلی و متفاوت در این مقاله بیندازیم. فرض کنید برای سفارش طراحی وب سایت خود با ما تماس گرفتید و می خواهید بدانید هزینه طراحی وب سایت شما چقدر است. سوالاتی که مطرح می‌کنیم و می‌پرسیم به ما امکان می‌دهد به شما یک نقل قول ارائه دهیم، اما اگرچه ما شخصاً سه بسته طراحی وب را مطابق با نیازهای افراد بررسی کرده‌ایم، می‌توانید آنها را در این صفحه پیدا کرده و مقایسه کنید. .

بودجه سایت شما چقدر است؟

سفارش سایتی که توان مالی آن را ندارید فقط یک فاجعه و اتلاف وقت ما و شما خواهد بود. قبل از اینکه از قالب ها یا افزونه های سفارشی برای سایت شما استفاده کنیم، مطمئن شوید که بودجه شما را برآورد کرده ایم.

اکثر مشتریان ساخت وب سایت به صورت زیر پاسخ می دهند:

س: چقدر می توانید برای وب سایت خود هزینه کنید؟

پاسخ:

1- من یک وب سایت عمومی می خواهم. نمی دانم

2- نمی خواهم در ابتدای کار آنقدر هزینه کنم

3- شما اول پولتان را بدهید

4- قیمت را نمی دانم; تو منو راهنمایی کن

5- با قیمت مشکلی ندارم، کار خوب میخواهم

در صحبت هایی که با ما یا هر طراح سایت دیگری دارید، سوال مهم این است که شما بر اساس بودجه خود چه انتظاری دارید، آیا پلاگین یا نصب خاصی را مد نظر دارید و هدف وب سایت شما چیست؟

البته هزینه طراحی سایت املاک و مستغلات با هزینه طراحی سایت آموزشی متفاوت است زیرا هرکس نیازها و بازدیدکنندگان خاص خود را دارد که ظاهر سایت باید مطابق با سلیقه آنها طراحی شود.

مراحل سفارش طراحی سایت به شرح زیر است: پس از تماس تلفنی و بیان شرایط و امکانات; طراح وب سایت به صلاحدید مشتری برخی از آنها را حذف یا اضافه می کند و پس از تکمیل، از کارفرما زمان می گیرد تا لیست ویژگی ها (لیست نیازمندی ها و کارکردها) مانند یک روز کاری را تهیه کند و سپس ارائه دهد. . ارزش نهایی برای کاربر

آخرین کلمه

بدون شک قیمت طراحی سایت به خدمات ارائه شده توسط هر شرکت بستگی دارد، اما بین یک شرکت حرفه ای با سابقه خوب و می تواند نمونه های زیادی از کار را به شما نشان دهد و شرکتی که به تازگی شروع به کار کرده و در ابتدای راه است. سفر می کند و می خواهد با شما کار کند و چاهی پیدا کند، تفاوت زیادی وجود دارد.

  • سمیه کرامتلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی