ما بهترینیم شما چطور

بهترین خودت باش

ما بهترینیم شما چطور

بهترین خودت باش

خدمات کفسابی حرفه ای

سمیه کرامتلو | شنبه, ۱۰ دی ۱۴۰۱، ۰۱:۴۹ ب.ظ

امروزه کفپوش ها تقاضای بالایی دارند و در بسیاری از نقاط تهران و شهرهای ایران شرکت های کف سازی آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به مشتریان خود هستند.
تماس مستقیم
این شرکت ها با استفاده از مواد شوینده قوی، تجهیزات پیشرفته، جدید و مدرن سعی در ارائه خدمات رضایت بخشی به مشتریان خود در سریع ترین زمان ممکن دارند.

امروزه بسیاری از افراد تمایل دارند از خدمات این شرکت ها برای نظافت ساختمان ها و منازل خود استفاده کنند. تعداد شرکت های فعال در این بخش زیاد است و رقابت زیادی بین آنها وجود دارد، بنابراین می توان گفت که هر یک از این شرکت ها برای حفظ اعتبار و اعتماد خود سعی در ارائه بهترین خدمات دارند.
کاسبی یعنی چه؟
با شنیدن این کلمه به راحتی می توانید معنای آن را درک کنید. این نوع سرویس می تواند کفسابی، شستشو و نظافت کلیه سطوح را معرفی کند.
در این عملیات ابتدا سطح مورد نظر باید بسته شود. در این مرحله حدود 1 تا 4 میلی متر از سطح جدا می شود و تمامی آلودگی ها، جرم ها و کثیفی ها پاک می شود.
این سرویس کفسابی برای هر سطح از تجهیزات و مواد خاصی استفاده می کند. شخصی که مسئول تمیز کردن سطوح است باید مهارت و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد.
تماس مستقیم
این سرویس را می توان به صورت دستی و با استفاده از دستگاه های مخصوص کف کاری انجام داد. پس از استفاده از این نوع سرویس متوجه خواهید شد که کف و سطوح منزل و محل کار شما ظاهر بهتری پیدا کرده و کاملا براق و شفاف می شود.
با خدمات کفسابی تمامی سطوح صاف، صاف و یکدست می شود و این تغییر در رنگ آن کاملا نمایان می شود و جلوه خاصی به خانه یا محل کار شما می بخشد.
در واقع می توان گفت که تمامی عیوب سنگ اعم از زخم های روی آن، کثیفی و لکه ها، ضایعات و مصالح از بین رفته در اثر ساخت و ساز یا تعمیر ساختمان با خدمات منحصر به فرد این سنگ ها برطرف و تمیز می شود. شرکت ها . .
کلمه کاسبی به چه معناست؟
کتابچه راهنمای سنباده زنی
در شرکت های کفسابی، تمامی کارگران آموزش دیده و ماهر با استفاده از ماشین های دستی و سایر ماشین های بزرگ، کف را تمیز می کنند.
در صورت لزوم، برای قطعاتی که دستگاه های بزرگ قادر به تمیز کردن آن ها نیستند، از دستگاه های دستی کوچک استفاده می شود. مزیت آشکار سمباده دستی این است که سطوح را روشن تر و شفاف تر می کند.
چنین ابزارهای دستی کوچکی باید برای نظافت قرنیز دیواری، گوشه دیوار، سینک ظرفشویی، کمد، کمد و کمد مورد استفاده قرار گیرند زیرا سایر ابزارهای بزرگی که در ارائه چنین خدماتی استفاده می شوند، نمی توانند این قطعات را تمیز کنند.
تماس مستقیم
نکته جالب سندبلاست دستی این است که سندبلاست با دستگاه کوچک دستی گرانتر از سندبلاست با دستگاه بزرگ است. زیرا این کار دشوارتر است و تلاش زیادی می خواهد. علاوه بر این، فردی که به این شغل منصوب می شود باید برای انجام صحیح آن آموزش دیده باشد.
هزینه پرداخت شده برای سنگ زنی دستی به صورت متریک محاسبه نمی شود و با در نظر گرفتن سایر عوامل موثر، قیمت نهایی برای مشتری برآورد و به وی ابلاغ می شود.
حتما به یاد داشته باشید که استفاده از این وسایل کوچک کار بسیار دشواری است زیرا باید با حوصله انجام شود، در غیر این صورت آثار سمباده روی سطح باقی می ماند و هیچ نوع براقیت و شفافیتی روی سطح دیده نمی شود.


آسیاب دستی
لایه ای با مواد نانو
اولین و مهمترین فایده ای که می توان به آن اشاره کرد تقویت سنگ است. با استفاده از این مواد در کار، سطح ضد آب می شود. به طور کلی به عنوان محافظ سطح را می پوشاند و از نفوذ هر نوع گرد و غبار، رطوبت، آلودگی، آب و غیره جلوگیری می کند.
برای ساخت نانو سطح ابتدا باید سطح مورد نظر را با آب بشویید و صبر کنید تا خشک شود و پس از آن می توانید از مواد نانو روی سطح مورد نظر و با توجه به نوع و جنس سنگ استفاده کنید.
مستقیما با ما تماس بگیرید
اگر سنگ ها و سطوح با مواد نانو پوشانده شود به مواد اسیدی و شیمیایی واکنش نشان نمی دهد و کاملا تازه می ماند. امروزه شرکت های کف سازی از نانو مواد برای محافظت از سطوح در برابر آلودگی استفاده می کنند.
هنگامی که سطوح با مواد نانو پوشش داده می شوند، عمر سنگ افزایش می یابد و هزینه سنگ زنی کمتر می شود. این مواد موجود در سنگ باعث درخشندگی و درخشندگی آن می شود و کدری و کدر بودن آن را کاملا از بین می برد.
مواد نانو سنگ از ضعیف شدن سنگ در طول زمان جلوگیری می کند و از ترک خوردگی، فرسایش و هوازدگی مصالح ساختمانی جلوگیری می کند. و این می تواند دلیل دیگری برای توجیه استفاده از مواد نانو زیر باشد.
استفاده از نانو ساب کاملا اختیاری است و فرد کاف ساب بر اساس نوع و وضعیت سنگ فیلتر شنی را پیشنهاد می دهد که می توانید آن را قبول یا رد کنید.
کف با متریال نانو
نحوه انجام و ارائه چنین خدماتی
خدمات مربوطه به تمامی شرکت های فعال در این زمینه ارائه می شود. هر شرکتی سعی می کند از بهترین و با کیفیت ترین مواد شوینده استفاده کند و از بهترین و جدیدترین دستگاه ها که در حال حاضر دستگاه های ایتالیایی هستند استفاده کند.
تمامی نیروهای شاغل و شاغل در این شرکت ها ابتدا توسط خود شرکت آموزش دیده و مهارت های کافی به آنها داده می شود. روش سنباده کاری بسیار مهم است و باید توسط فرد متخصص و با تجربه انجام شود.
ارتباط مستقیم
شرکت های کف سازی سطوح را برای مشتریان خود به طور کامل تمیز می کنند و بسته به نوع سنگ و آلودگی آن از رزین، برس و تجهیزات کوچک یا بزرگ سه فاز یا تک فاز استفاده می کنند.
بعد از اینکه تصمیم به دریافت این خدمات گرفتید، در مورد هزینه و زمان لازم برای کار با شرکت تماس بگیرید و شرایط کار را جویا شوید. زیرا ارائه خدمات در تمامی این شرکت ها یکسان نیست و ممکن است تفاوت های جزئی بین آنها وجود داشته باشد.
اما مطمئن شوید که تمامی این شرکت ها کار کف سازی ساختمان شما را به بهترین نحو انجام دهند و شما راضی باشید.
نحوه انجام و ارائه این نوع خدمات
ویژگی ها و ویژگی های نیروهای کف
در ابتدا باید گفت که کارکنان کفسب باید از قبل آموزش ببینند و نحوه کار با تجهیزات مختلف موجود در آن شرکت را به خوبی بدانند. او قادر خواهد بود نوع تجهیزاتی را که باید برای تمیز کردن هر سنگ و سطح استفاده کند و اینکه کدام پاک کننده ها برای استفاده بر روی آنها مناسب است، شناسایی کند.
یک زن جوان باید کار خود را بسیار با دقت انجام دهد و برای به پایان رساندن کار عجله نداشته باشد. وقتی با دقت کار می کنند، در نهایت سطحی تمیز، روشن، شفاف و آینه مانند خواهید داشت.
در نتیجه کاری که انجام می دهند بسیار موثر است. هنگام انجام کارهای کف و سنگ، سنباده باید میزان آلودگی و تعداد دفعات سمباده زنی مجدد را بداند. زیرا سنباده زدن زیاد در یک زمان باعث از بین رفتن و آسیب دیدن سطح می شود

  • سمیه کرامتلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی