ما بهترینیم شما چطور

بهترین خودت باش

ما بهترینیم شما چطور

بهترین خودت باش

سبک کژوال چیست؟

سمیه کرامتلو | چهارشنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۴۲ ب.ظ

از آنجایی که سبک غیرمعمول دنیای بزرگی از لباس را در بر می گیرد، بهتر است آن را نه بر اساس آنچه که هست، بلکه آنچه نیست، تعریف کنیم. استایل های کژوال انواع مختلفی دارند، اما نکته مشترک و مهمی که همه افراد غیررسمی باید داشته باشند این است که در آن ها احساس خوبی، راحت و راحتی داشته باشید. علاوه بر این، سبک غیرمعمول نوعی لباس پوشیدن است که در آن زنان و مردان هیچ گونه محدودیت جنسیتی در استفاده از ابزار و لباس ندارند و از این طریق می توانند به راحتی به خودشان دست بزنند. به عنوان مثال در دوره تاریخی استفاده از لباس و اکسسوری برای مردان بسیار نادر بود، اما امروزه به شیوه های مختلف در بین مردان رواج زیادی دارد.
همچنین در گذشته پوشیدن شلوار برای خانم ها غیرممکن بود و امروزه شلوار یکی از اصلی ترین قسمت های استایل معمولی برای خانم ها است. خانم امیلیا بلومر یکی از فمینیست های پیشرو در خلق لباس های زنانه بود که به جای دامن های ساده، ظریف و پیچیده ویکتوریایی، شلوارهای مخصوص زنان را معرفی کرد. اگرچه عموم مردم، مجلات و نشریات در ابتدا آن را به خوبی نپذیرفتند و حتی آن را مسخره کردند، اما باید بدانیم که شلوارهای زنانه و دخترانه امروزی می توانند مدیون خانم بلومر باشند.
(برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، به مقاله تاریخچه شلوار Ego مراجعه کنید.)
لباس‌های غیررسمی شما را در طول روز راحت نگه می‌دارند و همچنان شیک به نظر می‌رسند. به عبارت دیگر، استایل کژوال امکان پوشیدن روزمره را فراهم می کند. باعث می شود در محل کار و فعالیت های حرفه ای یا رویدادهای مهم راحت تر باشید و در عین حال ظاهری بسیار آراسته و شیک به دست آورید. انتخاب یک استایل غیررسمی یک گزینه عالی است، اما این به این معنا نیست که شما باید هر لباسی را در کمد لباس خود بپوشید. استایل غیر رسمی چون می توان آن را استایل کژوال نامید، باید مراقب باشید متناسب با مکان و موقعیت لباس بپوشید. همچنین فرم صورت خود را شناسایی کنید و رنگ مناسب لباس را انتخاب کنید و به تیپ اندام خود توجه کنید.


اهمیت پارچه در سبک کژوال


یک عنصر مهم در استایل های روزمره، نوع پوشش آنهاست. نمی‌توانیم با اطمینان تنها چند لباس را برای استایل روزمره نام ببریم، زیرا لباس‌ها در خود دنیای بزرگی دارند و هر کدام از آن‌ها می‌توانند عملکرد و ویژگی‌های لازم برای ایجاد یک لباس روزمره را داشته باشند. بنابراین، دانستن برخی از ویژگی هایی که یک پارچه کژوال باید داشته باشد، بهترین راه برای انتخاب پارچه کژوال مناسب برای شماست.
پارچه گشاد به پارچه ای گفته می شود که در لمس نرم باشد، یعنی وقتی پارچه را لمس می کنید، لطافت آن را زیر انگشتان خود احساس می کنید.
از آنجایی که پارچه های معمولی کمی کشش دارند، وقتی به عنوان لباس روی بدن قرار می گیرند، مانع حرکت آسان دست ها و پاها نمی شوند.
پارچه های روزمره پارچه هایی هستند که باید خوب شسته شوند زیرا معمولا زیاد از آنها استفاده می کنید و زودتر کثیف می شوند.
پارچه هایی مانند جین، کتان، نخی، بافتنی و غیره می توانند نمونه هایی از پارچه های ساده و ساده باشند.
انواع استایل های رایج زنانه
استایل زنانه روزمره
استایل روزمره کژوال به عنوان یک نوع لباس حرفه ای و مناسب برای فعالیت های روزمره ما محسوب می شود، مانند بیرون رفتن به سینما آرکید و ... از جمله فعالیت های روزمره ما هستند که می توان با استایل انجام داد.شیک و راحت. این استایل یکی از ساده ترین استایل های زنانه است و می تواند شامل شلوار جین یا کتان، تی شرت یا دامن و پیراهن نخی باشد. در این استایل زنانه گاه به گاه، شما تا حد امکان احساس راحتی می کنید زیرا از کفش های پاشنه بلند یا استفاده از لوازم جانبی استفاده نمی کنید. شما با یک استایل روزمره زنانه ساده و راحت خواهید درخشید.
لباس های ورزشی را با لباس های روزمره مخلوط نکنید!
حتما شنیده اید که برخی به اشتباه لباس های راحتی مانند تی شرت راحتی، شلوار جین و کفش راحتی و راحتی را لباس ورزشی می نامند در حالی که تعریف لباس ورزشی کاملا متفاوت است. لباس ورزشی به معنای لباس ورزشی است و به دلیل خاصیت نساجی خاص از جمله خاصیت ارتجاعی بالا از موادی که فقط برای تمرین طراحی شده اند ساخته می شود و این آزادی عملی را اعمال می کند که فقط باید در لباس ورزشی ورزش کنیم. البته ناگفته نماند که با انبوه مخاطبان قرن بیستم مانند دویدن، پوشاک و کفش های ورزشی تاثیر زیادی در شکل گیری استایل کژوال داشته اند، اما هرگز نمی توانند جایگزین یکدیگر شوند.
تاثیر رنگ لباس بر تیپ بدنی
استایل گاه به گاه زنانه برای محل کار مناسب است
به طور کلی، استایل زنانه گاه به گاه برای محل کار، ظاهری معقول، راحت و حتی شیک را هدف قرار می دهد. این ظاهر سبک کژوال بستگی زیادی به محل کار شما دارد، اگر سازمان شما رنگ خاصی برای لباس کارمندان ندارد پس باید سعی کنید از لباس های رنگی روشن و ساده استفاده کنید. استفاده از رنگ های روشن و طرح های ساده برای مدت طولانی چشم شما را آزار نمی دهد. یکی از مهم ترین نکاتی که در استایل کژوال خانم ها در محل کار باید به آن توجه شود دوری از شلوارهای جاذب است زیرا پوشیدن این نوع لباس برای محل کار به معنای استفاده طولانی مدت در طول روز است که غیربهداشتی است. اگر برای مدت طولانی برای خانم ها مضر است، شلوار پارچه ای کمری معمولی بهترین انتخاب برای محل کار است.
یک نمونه کامل از چنین مدهای غیر معمول زنانه، یک لباس ساده با شلوار مشکی و اکسسوری های ساده است که البته با توجه به محدودیت هایی که در کشور ما وجود دارد، می توانید به جای لباس از یک کت رنگی ساده استفاده کنید. پنبه و یا استفاده از کتان.
استایل کژوال زنانه برای مهمانی های کژوال مناسب است
این استایل کژوال زنانه در عین شیک بودن باید راحت باشد. این استایل اساساً مانند سبک کژوال گاه به گاه است، اما کمی لباس مجلسی تر است، بنابراین برای یک آخر هفته رمانتیک نیز عالی است. خانم ها باید بدانند که برای مهمانی ها هم می توانند لباس راحتی پیدا کنند، این نوع استایل راحتی راحت است اما نیاز به ظاهر و پوشیدن کمتر از لباس های راحتی دارد. یک دامن زیبا با یک بلوز یا یک لباس کوتاه با اکسسوری های جذاب مانند جواهرات، ناودانی، شال گردن و کفش یا چکمه های بدون پاشنه بهترین انتخاب شماست. در این سبک نیز استایل مادر، جذب و .... می توانید از انواع مختلف شلوار جین نیز استفاده کنید، اما به یاد داشته باشید، اگر شلوار جین را به این سبک می پوشید، باید آن را با پیراهن تاپ یا کتان و کفش پاشنه بلند بپوشید.
استایل کژوال زنانه مدرن مناسب برای مهمانی های مهم
انتخاب یک استایل کژوال برای یک مهمانی خاص شاید سخت به نظر برسد، اما واقعیت این است که لباس های جشن تولد و عروسی نیز می توانند از سبک کژوال انتخاب کنند و مطمئن باشید که این ایده در ذهن شما ایجاد خواهد شد. در اطراف شما: خوب و جذاب به نظر می رسد!
انتخاب پارچه یا لباس و ژاکت کش باف پشمی تنگ یا دقیق برای این رویدادها اختیاری است و کاملاً به شما بستگی دارد که چگونه می خواهید در مراسم ظاهر شوید!
این نوع استایل کژوال زنانه به خانم ها این امکان را می دهد که هنگام لباس پوشیدن برای موقعیت های خاص بسیار شیک و راحت باشند. به عنوان مثال، یک دامن کوتاه با یک تاپ و یک شلوار برزنتی کلاسیک با بالاتنه بیرون از شانه (باز به دور گردن و شانه) می تواند برای جشن تولد بسیار شیک باشد. از طرف دیگر، یک پیراهن ابریشمی یا ساری می‌تواند یکی از غیررسمی‌ترین گزینه‌های سبک برای جشن عروسی باشد. البته هرگز کفش‌های پاشنه‌دار با دقت مانیکور را فراموش نکنید!
مهمتر از همه، شلوار جین با این استایل بی‌معنی است!

در یک کلام استایل کژوال یعنی استایل راحت! این سبک لباس پوشیدن به معنای لباس پوشیدن به گونه ای است که بتوانید هر روز بپوشید.
در این میان برخی به سمت لباس های ابتدایی و ساده کشیده می شوند.
برخی از آنها با خلاقیت استایل کژوال زیبایی ایجاد می کنند.
انتخاب عناصر سبک کژوال پوشیدن غیررسمی به معنای پوشیدن چیزی است که مختص فصل نیست و به گونه ای است که می توانید گرما و خنکی آن را با افزودن یا حذف لایه ها تنظیم کنید.
به طور خلاصه، مبانی و اصول روش رایج همان روش هایی است که در مقاله زیر در مورد آنها صحبت کردیم.
این وسایل را در کمد خود داشته باشید تا بتوانید همیشه بدون هیچ مشکلی استایل کژوال خود را ایجاد کنید.
تی شرت
یک تی شرت یقه گرد ساده یک انتخاب واضح است و تقریباً با همه چیز در لباس شما ست می شود.
یک تی شرت نخی ساده در رنگ های سفید، خاکستری و مشکی یکی از الزامات کمد لباس شماست و در زمستان و تابستان برای شما مفید خواهد بود.
این پیراهن را می توانید با خرید سویشرت، خرید هودی یا خرید پیراهن اسپرت مردانه و ... تکمیل کنید.
همچنین ممکن است دوست داشته باشید:
سویشرت tan-nisa
شلوار جین
در کمد لباس خود حتما به شلوار جین باکیفیت و شیک نیاز دارید که بتوانید راحت بپوشید.
طرح و رنگ آن به سلیقه شما بستگی دارد.
اما به عنوان یک پیشنهاد، بیشتر از رنگ های تیره استفاده می شود.
تقریباً می توانید آن را با هر نوع لباس و رنگی ترکیب کنید.
سویت شرت
پیراهن ساده در دهه 1930 وارد مد شد و امروزه نیز به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.
از سبک خیابانی گرفته تا سالن‌های ورزشی و فعالیت‌های سرگرمی، جایی وجود ندارد که نتوان از آن استفاده کرد. خرید هودی مردانه ارزان در مکان های غیر رسمی قابل استفاده است.
هودی ها در رنگ ها و طرح های مختلف با لوگو و تایپوگرافی موجود می باشند
می توانید هودی را با شلوار جین، بوم و غیره ترکیب کنید.
اما با شلوار ورزشی Jogger بسیار جذاب می شود.
سبک گاه به گاه با هودی و شلوار
خرید عمده کفش کژوال
کفش ها عملکرد خوب و دوام بالایی دارند.
این ویژگی ها کفش را برای پوشیدن و راحتی روزمره مناسب می کند.
به جای توجه به برند، به راحتی پاهای خود توجه کنید و سپس به طرح و موضعی که دوست دارید توجه کنید.
اگر دوست ندارید استایلتان اسپرت باشد، از طرح های ساده ای استفاده کنید که شامل لوگوهای ورزشی و تایپوگرافی نباشد.
همچنین می توانید از چرم و جیر برای شبیه به کفش های معمولی استفاده کنید.
جامپر
برای پاییز و زمستان، یک ژاکت مردانه یقه‌ای ساده لایه‌های مختلفی را اضافه می‌کند و به شما امکان می‌دهد آن را برای مجالس رسمی‌تر و غیررسمی‌تر بپوشید.
با این حال، هنگام انتخاب ژاکت، مواد پشمی یا خیلی گرم نخرید، بلکه از نوع بافتنی نازک استفاده کنید که حتی در یک شب سرد بهاری هم به دردتان می خورد.
پیراهن معمولی
کت و کت یا هر چیز راحت، سبک و گرم، معمولاً کت های چرمی یا جین.
کت های چرم و جین به خصوص برای جوانان می تواند استایلی کلاسیک برای آن ها ایجاد کند.
به عنوان لباس اصلی می توانید از شلوار جین، تی شرت و کت چرم استفاده کنید.

سبک کژوال چیست؟ و چگونه تیپ معمولی باشیم؟
در دنیای مد، سبک کژوال به معنای سبک سبک و راحت است. می توان گفت این استایل یکی از شیک ترین استایل های دخترانه و مردانه است که در جامعه ایرانی طرفداران خود را دارد. برخی مانتوهای پشمی زنانه و مردانه را از عناصر اصلی استایل کژوال می دانند که تی شرت یا ژاکت محسوب می شوند. اما در کل اگر می خواهید در لباس هایتان همه جا راحت باشید باید این استایل را به خوبی بشناسید و از آن استفاده کنید.
برای پاسخ به این سوال که استایل و استایل مد چیست، می توان گفت مدلی که برای راحتی خود در لباس هایتان استفاده می کنید، استایل شما خواهد بود. به این معنی نیست که بی ادب یا آزاردهنده است. بستن بدون قاعده هیچ جایگاه و فایده ای برای این مدل و سبک بسته شدن ندارد. آرایش را با آرایش هالووین اشتباه نگیرید.
سبک کژوال چیست؟
با این حال، ممکن است کمی عجیب باشد، اما برای مثال، می توانید یک کت چرمی را با یک لباس توری شیک برای راحتی و استایلی نه چندان رسمی ترکیب کنید. یا برای راحتی کت را دور کمر خود ببندید. کفش های کتانی و چرم نیز ظاهر غیر رسمی را بهبود می بخشد. اینها نمونه های اولیه بودند، اما برای جزئیات بیشتر با Pretty Style همراه باشید.
شلوار اسلش دخترانه
تاریخچه سبک کژوال
این سبک اولین بار در اوایل قرن بیستم در آمریکا ظاهر شد. در آن زمان دیگر ورزش فقط یک فعالیت برای طبقات پایین جامعه نبود و نتایج اجتماعی و اقتصادی جنگ جهانی افزایش کارایی لباس را به عامل تعیین کننده در لباس پوشیدن تبدیل کرده بود.
در همان زمان، برندهایی مانند لویی اشتراوس، کانورس و لاکوست ظاهر شدند. در همین دوران بود که برای اولین بار کوکو شانل لباس های سبک کژوال را برای خانم ها روانه بازار کرد و آنها را از لباس های رسمی و دردسرساز آن دوران نجات داد. اینجا بود که ایده تطبیق لباس با سبک زندگی مردم متولد شد.
انواع تیشرت زنانه
روش های متداول مختلف
اینکه کدام استایل کژوال را می‌خواهید برای خود انتخاب کنید واقعاً به جایی که قصد دارید با آن بروید بستگی دارد. کلمه کژوال به این معنی است که شما در لباس های خود احساس راحتی و غیر رسمی می کنید و لباس های شما برای آن مناسبت راحت و راحت هستند.
نوع معمولی.
هدف از این فشن شو این است که شما لباس هایی را انتخاب کنید که هنگام استایل پوشیدن آن احساس راحتی کنید. این سبک می تواند شامل پیراهن، کفش ورزشی، شلوار جین، دامن، پیراهن، کت و غیره باشد. در ادامه با توجه به شخصیت و جنسیت شما این موارد را بیشتر توضیح خواهیم داد.
قیمت دامن شلوار
استایل روزمره برای انواع خانم ها
توصیه ما به خانم ها این است که استایل خود را با توجه به فصل و فصل آن انتخاب کنند تا احساس خوبی داشته باشند. گزینه های مد عبارتند از شلوار زنانه، پیراهن، شلوار زنانه یا شلوار گشاد، هودی زنانه، ژاکت، پیراهن زنانه، دامن، پیراهن، کت بارانی زنانه، ملحفه (ارزش ملحفه زنانه)، پیراهن و کفش زنانه. شامل انواع کفش، نیم بوت، کفش، کفش ورزشی و چکمه می باشد. یکی از مهم ترین مواردی که نمی توان از آن چشم پوشی کرد استفاده از اکسسوری های شیک مانند کیف و زیورآلات مختلف است.
اگر به یک مهمانی غیر رسمی دعوت شده اید، یکی از بهترین گزینه ها برای شما پوشیدن یک دامن ساده و شیک با بلوز است. برای استایل کژوال روزمره که محدود به مکان هایی مانند خیابان، بازار، سینما و غیره است، بهتر است از یک مانتو راحت یا شلوار جین کاغذی بلند یا شلوار کتان استفاده کنید. به یاد داشته باشید که راحتی شما شرط اصلی انتخاب لباس خارج از خانه است.
سبک کژوال چیست؟
یکی دیگر از مکان های مهمی که خانم ها به یک استایل راحت و شیک نیاز دارند، محل کار است. داشتن ظاهری زیبا، ساده و راحت، گاهی شیک یکی از اهداف پیروی از استایل غیر رسمی در محل کار است. اگر مجبور نیستید در محل کار لباس فرم بپوشید، بهتر است از مانتوهای ساده و رنگارنگ نخی و کتان استفاده کنید.
به خاطر داشته باشید که بعد از روز جمعه، لباس های شما باید تا حد امکان تنگ و محجوب باشند. بنابراین جوراب شلواری مخصوصا جین برای کار مناسب نیست و همچنین از گردش خون خوب در پاها جلوگیری می کند. برای محیط کار بهتر است خرید کفش کژوال  و راحت انتخاب کنید و از پوشیدن کفش پاشنه بلند خودداری کنید.
سوتین ورزشی
استایل گاه به گاه برای مردان
آقایان همچنین می توانند از این استایل برای مناسبت های مختلف مانند مهمانی ها، محل کار، فعالیت های روزانه، جمع های دوستانه و خانوادگی و ... استفاده کنند. این سبک نیز ترکیبی از راحتی و استایلی است که با مد امروزی همخوانی دارد.
مد لباس پوشیدن همیشه آسان نیست و گاهی اوقات هزینه زیادی دارد. پس بهتر است لباس هایی مانند شلوار جین یا ملحفه و تی شرت های ساده را انتخاب کنید که هرگز از مد نمی افتند. با این لباس ها می توانید در هر اتفاق و موقعیتی خود را به شیک ترین شکل ممکن نشان دهید.
برای موقعیت های روزمره بهتر است لباس های راحتی مانند شلوار جین و کتان انتخاب کنید. برای بالاتنه می توانید بسته به فصل و آب و هوا، تی شرت، پیراهن یا کت کتان نخی را انتخاب کنید. ژاکت یا هودی انتخاب خوبی در فصول نسبتا سرد است.
یک برنامه روزانه برای مردان
اگر مناسبت ایجاب می کند که یک دور هم دوستانه و خانوادگی داشته باشید، بهتر است یک لباس غیر رسمی اما شیک و راحت انتخاب کنید. تی شرت های رنگارنگ، تاپ و ژاکت های چرمی می توانند انتخاب خوبی برای چنین مواقعی باشند.
محل کار یکی دیگر از موقعیت هایی است که مردان می توانند یک استایل کژوال را انتخاب کنند. برای داشتن چنین استایلی باید بین تیپ اداری و تیپ اسپرت مردانه تعادل ایجاد کنید. اصل لباس راحت را با توجه به ساعات کاری طولانی در این شرایط به خاطر بسپارید و از لوازمی مانند ساعت و دستبند چرمی غافل نشوید.
مدل تابستانی دخترانه
استایل کژوال دخترانه
از آنجایی که دختران وقت بیشتری برای لذت بردن دارند، یکی از موقعیت هایی که باید از این سبک استفاده کنند موقعیت های سرگرمی است. یک بلوز نخی ساده رنگی و راه راه با شلوار یا پیراهن کتان رنگی و چاپ شده، انتخاب خوبی برای یک روز غیررسمی است.
استایل گاه به گاه برای دختران
برای محیط کار بهتر است خانم ها در فصل تابستان به سراغ انواع مدل مانتو جلو بسته و باز و در فصل زمستان به سراغ انواع مانتو و مانتو چرم یا پشمی بروند. شلوار پارچه ای راحت، کتان و جین گشاد انتخاب های خوبی برای محل کار هستند. کفش های کالج و اسپرت، نیم بوت و بوت نیز از جمله کفش هایی هستند که می توانید در محل کار از آن ها استفاده کنید. اگر در محل کار مجبور به استفاده از ماسک نیستید، از روسری و شال های رنگارنگ استفاده کنید.
سبک کژوال ایرانی
از آنجایی که ایران در قوانین پوشش خود از قوانین اسلامی پیروی می کند، برخی از سبک ها به ویژه برای زنان ممنوع است. با این حال می توانید تا حد امکان از استایل کژوال پیروی کنید و در موقعیت های مختلف شیک ظاهر شوید. در یک کلام این استایل به این معناست که شما در لباسی که می پوشید احساس راحتی و سبکی داشته باشید و بدون زحمت زیاد بتوانید روزانه از آن استفاده کنید.
سبک کژوال ایرانی
شما می توانید با کمی خلاقیت و مشاهده نمونه هایی از سبک کژوال ایرانی در اینترنت و شبکه های اجتماعی مختلف استایلی منحصر به فرد و شیک برای خود بسازید و در موقعیت های مختلف از آن استفاده کنید. از استفاده از طرح های ایرانی و زیبا در سبک ایرانی خود غافل نشوید و در نتیجه زیبایی استایل خود را چند برابر کنید.
خرید اینترنتی تونیک دخترانه
انواع مختلف انواع مختلف
استایل کژوال دخترانه و سبک کژوال برای آقایان یکی از بهترین استایل های امروزی است. این سبک در تمام فصول استفاده می شود و مختص فصل خاصی نیست. به همین دلیل است که می توانید هر روز سبک های مختلفی از این دست را در اطراف خود ببینید. اکثر لباس های خانگی نیز به سبک کژوال هستند.
علاوه بر این، سبک های لباس غیررسمی در دنیای مد و طراحی به عنوان مدل های هنری، تجاری، هوشمند یا سبز، مینیمال و کلاسیک طبقه بندی می شوند. بنابراین با توجه به جامعیت این نوع استایل، توصیه می شود همه افراد با انواع استایل کژوال آشنا شوند.
استایل گاه به گاه برای دختران
سبک هنری کژوال یکی از جالب ترین سبک هاست
چگونه می توانید چنین سبک کژوال هنری داشته باشید؟ اول از همه، فراموش نکنید که اندازه گیری های سبک غیر رسمی خود را برای ایجاد راحتی دنبال کنید. لباس شما نه خیلی گشاد است و نه خیلی تنگ. این راحتی در رنگ نیز مهم است. بنابراین اگر به دنبال سبکی آرام هستید، استفاده از رنگ هایی را فراموش نکنید که به راحتی با هم هماهنگ شوند.
گاه به گاه استیل
می دانیم که پوشیدن اکسسوری ها و تزیینات در استایل کژوال مشکلی ندارد. از سوی دیگر یکی از عناصر سبک هنری وجود اکسسوری ها یا پارچه های رنگارنگ است. بنابراین استفاده از اکسسوری در تیپ هنری کژوال یکی از پارامترهای مضر به حساب می آید. اکثر هنرمندان از سبک کژوال در سبک هنری خود استفاده می کنند. به همین دلیل، برخی افراد دو سبک پوشش را با هم اشتباه می گیرند. از طرفی اگر در استایل کژوال خود از پارچه های رنگارنگ و الگوهای هنری استفاده می کنید، می توان گفت استایل شما کژوال هنری است.
لباس ورزشی برای بانوان

سبک گاه به گاه کلاسیک را کشف کنید!
اساس چنین سبکی مد است. اکثر افراد با استایل بالا محتاط هستند و با این تیپ اعتماد به نفس خود را افزایش می دهند. سبک کلاسیک از دیرباز جایگاه ویژه ای در مد مردانه و زنانه داشته است. ترکیب رنگ های به کار رفته در این سبک نیز نشان می دهد که بر خلاف سبک هنری، معمولا لباس هایی با رنگ های مختلف نمی پوشند. ما سعی می کنیم بهترین رنگ ها را انتخاب کنیم. خاکستری در مد بالا عملکرد خاصی دارد.
برای داشتن یک سبک جذاب توصیه می کنم بهترین افزونه ها را برای مقیاس خاکستری بخوانید.
فرمت استاندارد
اما چه زمانی یک استایل کلاسیک به یک تیپ کژوال کلاسیک تبدیل می شود؟ سبک کلاسیک رسمی است، اما سبک کژوال تا حدودی نیمه رسمی است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیش از 80 مدل کژوال کلاسیک به دنیای مد معرفی شده است.
گاه به گاه کلاسیک سبک مناسبی برای کسانی است که به دنبال ظاهر دیروز اما روند امروز هستند. بنابراین مد قدیمی در این سیستم جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص می دهد. این سبک برای کسانی که تلفیقی از راحتی و رسمی می خواهند نیز مناسب است. پوشیدن منسوجات در محیط کار طبیعی است، اما اگر با رنگی خنثی مانند خاکستری استفاده شود، کژوال به یک کلاسیک تبدیل می شود. اگر کت یا کت و شلوار سازمانی را با شلوار جین بپوشید، ظاهر غیر رسمی کلاسیکی خواهید داشت.
پارچه ویسکوز چیست؟
تفاوت بین سبک کژوال و سبک تجاری چیست؟
چیزی که در سبک ساده و غیر رسمی رایج است، راحتی و سادگی است. بنابراین می توانید سبکی به نام مینیمالیسم کژوال بسازید که با ترکیب این دو سبک به دست می آید. سبک مینیمال یک به معنای استفاده از حداقل رنگ و دکوراسیون مینیمال در پوشش است. بنابراین، یکی از ویژگی های مهم سبک مینیمالیستی گاه به گاه، طیف رنگ یا پالت رنگ است.
تفاوت بین سبک اداری کژوال و سبک کژوال گاه به گاه
در سبک کاری یا سبک کاری با توجه به موقعیت کاری باید از عناصر مناسب مانند لباس مناسب استفاده کرد. اما گاهی با توجه به نوع کار استفاده از لباس های معمولی (خرید لباس زنانه) ترجیح داده می شود. در این شرایط می توانید ترکیبی از مد و کسب و کار داشته باشید تا لباس های خود را هوشمندانه انتخاب کنید.
پوشیدن اکسسوری در استایل رسمی رایج است. اما در سبک مینیمال استفاده نمی شود. پس اگر همیشه از اکسسوری و زیورآلات استفاده می کنید، سعی کنید زیورآلات ساده و شیکی در این سبک داشته باشید. نقطه مقابل سبک مینیمالیستی، استایل بالا است که سبکی شیک است و جلوه زیادی دارد. در مورد طیف رنگی، رنگ های سفید، مشکی، خاکستری، کرم و برهنه در سبک مینیمال استفاده شده است.

  • سمیه کرامتلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی